Igår

Planen igår var att åka ner på stan och till rusta men det blev inte riktigt så. Kom bara iväg till rusta. Jag köpte tapeter för mitt kök behöver verkligen fixas till. Sen ska jag köpa lite färg också. Jag har en tanke om hur det ska se ut men känner mig ändå osäker. Är ju inte så bra på sånt där. Men samtidigt kan det omöjligt se värre ut än vad det gör nu. Jag vantrivs ju så mycket här hemma just nu men tills jag kan flytta får jag försöka göra det trevligare här.
 
Jag har velat ha nya temuggar länge och nu hittade jag söta muggar som fick följa med hem. Kartongen var också fin. Fast det var lite konstigt, tre muggar var gröna inuti och den fjärde rosa. Fast det gör inget.
Jag köpte även en fin liten ljuslykta, har velat ha en sån länge men det har aldrig blivit av att jag köpt någon.
 
 
 
 
 
Jag hittade även något trevligt åt M på konsum. Hon behövde en ny tandborste och barntandkrämen var nästan slut hemma. Perfekt med Hello Kitty då som hon älskar. Nu tycker hon det är jättekul att borsta tänderna.
 
 
 
Skönt väder igår även om det blåste lite kallt då och då. M och jag var ute på lekplatsen. En grannpojke kom ut och lekte med henne. Så skönt att kunna läsa lite medan hon leker.
 
 
 
M försöker fånga fjärilar. Det såg helt underbart ut när hon sprang omkring bland blommorna och försöka fånga alla fjärilar. Det kanske jag också borde göra, verkar vara bra motion.
 
Sen tog vi en liten promenad till konusm för att köpa lite fika som fredagsmys och på hemvägen plockade vi lite blommor. Fast de svårt att få tag i fina blommor. Tror de flesta har blivit ganska uttorkade. Men jag kände ändå att jag behövde få in lite sommarblommor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0