Jag fick se lite bilar alla fall

Idag har tiden gått fort fast jag inte direkt gjort något speciellt under dagen. Jag hade gärna åkt ner på power meet men man kan ju inte alltid få allt. Tror att jag missade förra året också.
 
På kvällen kände jag mig uttråkad och rastlös och fick för mig att jag skulle ta en promenad med M till Maxi för att köpa en tidning som inte finns att köpa här i närheten. M hade somnat stenhårt när vi var ute och åkte bil nån timme innan så det kändes lika bra att göra något med henne.
 
Skönt väder och vi plockade smultron längst vägen. Hoppas bara att jag inte fått någon mer fästing på mig. Blev biten efter midsommar och det såg ut att läka fint tills den här veckan då det plöstligt började se förjävligt ut. Men idag ser det bättre ut som tur är. Har svårt att låta bli smultronen fast det är högt gräs, M älskar smultron.
 
Maxis parkering var smockfull av folk och bilar och utanför Toysrus mitt emot såg det ut att vara sjukt mycket folk. Kändes inte som någon ide att gå dit. Vi tog alla fall ett varv inne på maxi och köpte med oss lite onyttigheter. På hemvägen stannade vi och satte oss en stund på en gräsmatta och tittade på bilar. Jag som tänker att jag får vara glad om jag får se lite bilar. Men det behövde jag inte oroa mig för. Det kom bilar hela tiden. Till slut blev det kö in mot Maxi.
 
Jag ville ta bilder men tycker det är lite obehagligt att fota andras bilar hur som helst. (Antar att alla gör det ändå nu under power meet). Försökte att ta lite diskreta bilder när de åkt förbi, så det blev ju inte så jättebra. Måste sluta vara en fegis.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här likbilen eller vad det är hade massa häftiga grejer på taket men det syns inte så bra på bilden, tyvärr.
 
 
Eftersom klockan var ganska mycket ville jag inte stanna för länge även fast det fanns massa andra som hade småbarn med där. Lite tråkigt, kände att det hade varit trevligt sitta ute med vänner och titta på bilar. Det var en skön stämning ute och det kom en hel del trevlig musik från bilarna. Precis när vi börjat gå så kom det typ en partybuss med massor av folk och hög musik. Det såg riktigt roligt ut men då hade jag redan stoppat undan mobilen så det blev ingen bild.
 
På hemvägen plockade vi blommor. Gick i högt gräs för att komma åt dom. Så när jag kom hem kändes det som att jag hade en miljonkryp på mig så det var bara att hoppa in i duschen. Vill aldrig mer bli biten av en fästing. Vidriga odjur.
Nu är jag helt slut men måste vänta på att håret ska torka innan jag kan sova.
Får se om det blir någon Power meet för mig imorgon.
 
Förresten, tror ni att jag köpte tidningen på Maxi? Köpte nog allt utom den. Men det är lika bra det för den är väldigt dyr.
 

Kommentarer
Postat av: Akilles Säkerhet

Detta är verkligen vacker. glad över att se det här.

2014-08-01 @ 14:54:42
URL: http://www.akillessakerhet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0