Sola och bada

Jag är så glad att våran fritidspark här har en stor barnpool. Vi går det nästan varje dag nu. Fast oftast lite senare på dagen då det är lite mindre folk där. Perfekt för M att leka där. Bada eller leka på lekplatsen. Själv kan jag sitta och ta det lugnt med en bok eller tidningar.
 
 
 
Igår lyckades jag även fånga min stora pojke på bild. Han hade vattenkrig med sin lillasyster. Hon var så snäll och knuffade ner han i poolen sen med kläderna på. Så kan det gå om man har en busig lillasyster.
 
Igår kväll bakade jag lite bullar. Kan vara bra att ha med till poolen. Men idag ska M åka till sin mormor och morfar så jag tror att jag ska slänga in lite i frysen. Tänkte försöka komma iväg och träna ikväll. Det kan behövas när det finns bullar hemma.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0