Så dum

Igår kväll stressade jag upp mig. Jag hittade inte ett viktigt papper som jag behövde.
Fick jätteont i huvudet då och kroppen började göra ont nästan direkt.
Jag var så arg på mig själv som slarvat bort pappret, vet ju att jag vara noga att lägga undan det så att det inte skulle bli så.
Bara det att sen upptäckte jag att pappret befann sig exakt där jag trodde att jag lagt det. Problemet var bara att jag fick för mig att det skulle stå ett annat årtal på det. Känner mig så smart, eller inte.
Slösat bort några timmar på att vara stressad och orolig helt i onödan.
 
Så idag sitter jag här med värk i kroppen och svullna fingrar. Ipren hjälper inte mot smärtan men jag har inget annat. Stress är livsfarligt. Otroligt nog är jag inte trött. Funderar på om det är stratteran som motverkar det. Vem vet eller så kommer tröttheten sen. Men jag hoppas att den håller sig borta.
 
Idag ska jag försöka ta det lite lugnt. Stressförbud. Läsa lite och kanske småplocka här hemma om kroppen tillåter det. Jag hade även planerat att träna ikväll, får se hur det blir med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0