Var tog sommaren vägen?

För några dagar sen var det varmt och sol, nu är det bara kallt grått och trist. Ge tillbaka sommaren.
 
 
 
Jag vill ligga på en strand, läsa böcker och äta jordgubbar.
 
Lite grodyngel eller nåt? Fanns hur mycket som helst. Det var helt prickigt på vissa ställen i vattnet. M tyckte att det var maskar och en stor sten i vattnet var en död gris. Den lilla damen har fantasi iaf. Lite bilder från söndagens utflykt. Vi åkte till ett badställe vi inte varit på förut. Det var ganska trevligt där och ovanligt folktomt fast det var fint väder.
 
Idag ska jag försöka plugga. Jag har en inlämning som ska in senast fredag nästa vecka. Jag vill inte plugga, har noll motivation men eftersom jag klarat tentan på 4,5hp känns det dumt att inte försöka göra inlämningen.
 
Idag har jag även alla barnen hemma. Det har fått hemskt hosta. Igår var de till dr och fick nån dyr hostmedicin. O fick även nån annan medicin. Han har tydligen pseudokrupp. Det är väl inte så normalt att få när man är 12år, eller?
Själv börjar jag få lite ont i halsen. Är livrädd för att få hosta. Hatar verkligen att hosta. Det tar så lång tid att bli av med. Behöver kunna träna.
 
Nu börjar det regna ute, trevligt. Ska dricka mitt äckliga kromte nu och försöka göra något vettigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0