Leos lekland

Idag har vi varit på Leos lekland större delen av dagen. Pojkarna var bjudna på kalas och det var även min systerson som jag tog med eftersom syster skulle jobba idag. M fick följa med och leka medan alla pojkar var på kalset. Skönt att bara behöva betala för ett barn då det är svindyrt att gå in.
Det var sjukt mycket barn där idag men det gick ganska bra att vara därinne ändå.
 
Efter att vi kommit hem har jag försökt ta det lugnt och bara slöat. Jag är helt slut i huvudet och så fort jag blundar se jag massa barn som springer omkring. Nu på kvällen känns det även som jag börjar bli sjuk. M och O har småhostat lite, kanske har de smittat mig?
Äter ju antibiotika (efter rotfyllningen) men det hjälper ju inte mot virus. Vill inte bli sjuk.
 
Nu ska jag försöka läsa ett tag. Köpte 6st böcker på maxis bokrea. Jag hade redan spanat in de på nätet och blev så glad att de fanns kvar. Mycket billigare än på stan var de också. Tror de dyraste gick på 49kr. Fast det fanns massor som jag ville ha. Deras utbud var även bättre än på stan. Jag skulle vilja ha lite historieböcker och biografier+ massa annat. Jag kan inte få nog av böcker. Tyvärr räcker inte pengarna till att köpa alla böcker jag vill ha. Har inte direkt så mycket plats hemma heller för dem.
 
Kvällens problem, vilken bok ska jag läsa först? Jag har redan börjat på tre och är sugen på att börja på en fjärde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0