Ljusparty

 
 
De här ljusskålarna vill jag ha. Man kan lägga i vad man vill och byta när man känner för det. Jag är bara orolig att katterna tänker knuffa de i golvet om jag köper de.
 
Igår följde jag med mina föräldrar på ljusparty. Det var trevligt. Nu tog jag inte kort på rullarna med dofterna men det fanns hur mycket dofter som helt att välja mellan på ljusen. Synd bara att allt var till hjärtattackspriser. Jag köpte en låda med blandade teljus och en låda med blandade votivljus. Sen ett två-pack små ljusstakar. Jag hoppas att jag kommer bli nöjd med tanke på priset. Men ljusen är av vax och inte stearin så det ska vara bättre kvalitet. Jag tycker alla fall att sånna här tillställningar är trevliga och det är roligt att gå på de.
Så jag övertalade mamma att ha ett eget ljusparty. Men jag har lovat att hjälpa till. Syster har också lovat att hjälpa till. Så planen är att samla ihop våra vänner och bjuda på fika. Sen är det strunt samma för oss om någon köper något eller inte, bara alla har trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0