Lördagsfunderingar

Idag verkar det som M är som vanligt. Igår var hon också mycket bättre men fortfarande hängig. Verkar som medicinen hjälper. Skönt.
 
Jag funderar på vad vi ska göra idag. Jag behöver hårfärg och sen vill jag åka till TGR och köpa lite påskpynt. Men jag tror min privata taxi tycker det är lite långt att åka bara för det. Kanske W kan passa på att handla för sitt presentkort därborta. Jag skulle även vilja äta lunch på IKEA idag men vågar inte slösa för mycket för på måndag ska jag till tandläkaren. Man vet ju aldrig hur mycket det kommer gå på där.
 
Jag behöver ett jobb, är trött på att vara fattig. Men vilken jobb skulle passa en add-typ som jag?
Det skulle vara skönt om livet kunde gå lite framåt nån gång. Det är så trist att sitta fast på samma ställe i livet hela tiden. Jag vill ha ett jobb, körkort och ett hem där vi får plats. Just nu känner jag mig så fastlåst och vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det.
 
Nu ska jag alla fall försöka städa undan röran av böcker som jag rivit fram. För läsa en bok i taget går ju inte.
Rastlös, stressad och uttråkad. Varför vara lagom när man kan vara lite galen?
 
Ha en bra lördag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0