Nagellack, ja tack

Jag tycker att det börjar bli dags att fylla på nagellacksförådet. Det lila i mitten är en favorit just nu. Jag är lite löjligt förtjust i glitter. Måste köpa fler glitterlack. Annars så funderar jag på färgerna gult och orange. Det är säkert snyggt till sommaren. Ett nytt svart lack behöver jag också. Kanske något annat också. Jag tycker det är jättesvårt att köpa nagellack. Det finns för mycket att välja på. Är det någon som har nåt bra tips om ett snyggt nagellack från ett okej märke?
Lite småsuddig bild så klart.
 
 

Kommentarer
Postat av: DeMarkey- LiveYourDreams!

Åh vilka fina fina lack! !

2014-03-13 @ 09:11:55
URL: http://liveyourdreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0