Chansar

Det känns som att jag bara har ork att blogga när jag är trött och seg. De senaste dagarna har jag faktiskt varit ovanligt aktiv. Funderar om det har med det fina vädret att göra. Sol och värme är min energikälla. Kanske borde jag bo i ett land som har sommar året runt?
 
Idag är jag trött för att jag sovit dåligt. Svårt att somna igår fast jag var supertrött och lade mig samtidigt som barnen. Tror jag fick nån medicinbiverkning. Sen hade jag ont i knäna och problem med rastlösa ben under natten, vet inte hur många gånger jag vaknade. Jag hoppas bara inte att jag är på väg in i någon värk i kroppenperiod igen. Hatar det. Blir som en zombi då.
 
Nu är jag iaf normaltrött, vilket innbör att jag ändå orkar göra lite saker fast jag är trött.
 
Idag har jag hämtat ut min nya medicin, 805kr kostar den för 28 dagar. Värdelöst. För det priset så hoppas jag verkligen att den gör någon nytta. Jag längtar efter att ha ett jobb, ett liv mm. Måste ju chansa även om det är dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0