Dricka Aloe Vera?

Hittade lite roliga saker när jag var på skiljebo.
Chokladmixen var jättegod, det är inte så mycket i den så det är ingen direkt risk att överäta sig på den. Dyr är den också, det är lite synd men samtidig kanske man låter bli att köpa flera påsar då.
 
Aloe veran har jag inte vågat smaka än. Kostade en tia på ica och jag kände mig sugen på att testa. Fast sen blev jag tveksam. Aloe vera ska man ha på kroppen och inte dricka, så känns det alla fall. Men det sägs att det ska vara nyttigt eller nåt. Får se om jag vågar smaka den sen. Minns när jag skulle försöka vara nyttig och testade kokosvatten. Det smakade helvete. Misstänker att den här också kommer göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0