var tar min post vägen?

Igår fick jag sms om att jag hade en tid till Landstinget. De har skickat ut brev om det men inte har jag fått det.
 
Mer fundersam blir jag idag när jag fick hem en påminnelseräkning från ett ställe och då har jag inte ens fått orginalräkningen.
 
Så nu börjar det känns riktigt obehagligt. Kan det vara mer post som försvunnit från mig som jag inte vet om?
Saknade en paketavi för ca en måndag sen, men paketet fanns kvar som tur var.
 
Posten här kommer ju från två olika ställen, vad ska jag göra? Mejla dom och fråga om nån av dem slarvar bort min post?
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin, Posten Kundservice

Jag såg ditt inlägg och vill hjälpa dig med kontaktvägar för att komma till rätta med din uteblivna post. Ring gärna eller maila vår privata kundservice så att en medarbetare får kika närmare på problemet samt kontakta ditt lokala brevbärarkontor.

Trevlig helg
Malin på Postens Kundservice
Postens Kundservice: Telefon: 020-23 22 21 (knappval 1), Vi har öppet 08:00-18:00 mån-fre.
E-post: [email protected]

2014-05-09 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0