Söndag

Idag har jag varit på ljusparty hos min syster. Jag har ju redan de lyktor jag vill ha så jag beställde bara påfyllning av mitt ljusföråd. Lite röda och gröna ljus till jul i spännande dofter. Min syster ska bli konsult för ljusföretaget nästa år, så jag antar att jag kommer köpa mycket ljus då. Det är kul med ljus, synd bara att det är så dyrt.
 
Efter ljuspartyt firade vi pappa. Han fick en tårta, trisslott och en stor chokladkaka av mig. Är lite för fattig för nåt större. Att komma ihåg att fixa sånt i god tid är ju inte min grej verkar det som. Men han verkade nöjd. Kan ju hoppas att han får en storvinst.
 
Efteråt hade jag tänkt följa med mina föräldrar till sjukhuset för att hälsa på min bror. Men det blev så att jag åkte hem istället. Lika bra det för han ville inte ha besök idag. Han har fått ett bokstavspapper eftersom han fortfarande inte kan prata så då skrev han gå. Det gjorde han i fredags också, men då hade vi varit där ett tag. Han är så trevlig vissa dagar. Hjärnskadorna gör honom väldigt trött hela tiden så livet är nog inte så lätt för honom.
 
Snart ska jag försöka leta på ett viktigt papper. Jag har för mig att när jag fick det lade det nånstans så att jag inte skulle tappa bort det. Igår letade jag på alla ställen jag kunde komma på men hittade det inte. Blir så trött på mig själv. Dags att sätta fart och leta då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0