Äntligen sommar

Vad skönt att det var lite varmt idag. Nu känns det allafall som sommar även om jag önskar ännu mer värme. Hoppas det är på gång. Det känns faktiskt lite deppigt att barnens sommarlov nästan är slut utan att det varit någon riktigt sommar. Jag vill ha sån supervärme som vi hade förra sommaren. Tyvärr fick jag inte mycket tid att njuta av den på grund av det som hände min bror. Nu hoppas jag alla fall att den här sommaren avslutas med supervärme.
 
Jordgubbar och poolhäng, precis som det ska vara när det är sommar.
Jag köpte en gammal bok för 20kr idag. Den verkar spännande så den fick följa med ut i solen idag.
 
 
Snurrigt med bästa sommarsällskapet.
 
Imorgon har jag dagen fullplanerad. Jag har även något roligt att berätta, fast vet inte om jag kommer berätta det imorgon eller om jag kommer vänta till senare. Det får vi se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0