Ge mig mer sommar

Det känns som att sommaren bara börjat samtidigt som den håller på att ta slut. Jag behöver mer sommar och sol. Den här sommaren har varit riktigt tråkig, men den har även haft några ljusglimmtar. Det är säkert många som längtar efter höstmys nu. Själv längtar jag efter att få ligga och sola på en strand.
Bara en gång i sommar har vi lyckats komma iväg till en strand och då kunde jag inte hitta mina badkläder så det blev inget solande eller badande för mig. Barnen och hunden hade allafall kul och för mig var det trevligt att titta på dom och ta kort. Jag önskar mig flera såna dagar. Även om det fortfarande är varmt ut så känns det ändå som hösten har börjat smyga sig på. Trist men jag hoppas ändå på en varm september.
 
 
 
Tassavtryck i sanden i vattnet.
 
 
Min lilla livsnjutare.
 
Superglad hund som rullade runt som en galning i gräset.
 
 
Jättekul tyckte både hon och vi tills vi upptäckte att hon rullat sig i en annan hunds bajs.
 
Fullt med såna här små trevliga saker fanns det också på vägen till och från stranden.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

2015-08-30 @ 15:05:16
URL: http://nouw.com/annsoh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0