Lever

Alla fall nästan. Trött, deprimerad och ångestfylld, så ser mitt liv ut nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att skaka liv i den här kroppen. Känner mig för det mesta som en levande död. Jag försöker tänka positivt men det går lite upp och ner med det. Men jag fortsätter att kämpa....
 
I fredags tog jag med min syster på mama-frukost hos Lindex. De bjöd på frukost, sen fick man en gratis tidning och mascara när man handlade och 20% rabatt. Inte helt fel. Skönt att få komma iväg och göra något. Min syster tyckte även att vi skulle gå på bio på kvällen så då gjorde vi det. Jag hade igentligen inte råd med det och blev så glad när hon i kassan sa att jag kunde få biljetten gratis genom mitt bonuskort. Så det var inte helt fel. Vi såg Cirkeln. Jag är inte mycket för svenska filmer men den var helt okej. De borde kanske ha kostat på specialeffekterna lite extra men annars var den bra.
 
Lite varning denna låten kan fastna i huvudet när man ser filmen.
 
 
 
Fina hjärtan i träd på stan.
 
Annars så har vi firat W i helgen. Han fyllde 12år min lilla stora pojke.
Ljus med färgade lågor. Fint men brinner fort och så luktar de ganska starkt när man blåser ut de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0