Gott Nytt År

 
 
Det ser ut som att det är kattspya på tyckte M om min kaka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det blev ett ganska enkelt nyrårsfirande hemma. Med massa mat, massa efterrätt och annat gott. Jag var den enda som ville se Grevinnan och betjänten. Det är ju ett måste på nyårsafton precis som Kalle Anka på julafton. Men resten här hemma höll inte med. De brukar försöka slippa undan kalle också men jag håller på mina traditioner. Vi hade alla fall väldigt trevligt här hemma. M var supertrött men sova skulle hon inte göra. Istället blev hon helt hyper och galen och gav oss många skratt.
Strax innan tolv gick vi ut. Det small på för fullt hela tiden men det var trevligt att titta på. Efteråt gick vi hem och skålade i pommac.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0