Kattänglar

Idag har det annars varit en sorglig dag. Min syster fick åka och avliva sin katt som hon kämpat så mycket med att rädda. Han hade urinstopp precis som min katt som jag fick avliva i somras. Båda var från samma kull från en kattmamma som jag hade för några år sedan, så jag har ju haft systerskisse när han var bebis. Det var tre svarta katter i den kullen och alla tre fick avlivas på grund av att de inte kunde kissa. Den tredje fick bara bli 1år. Sorgligt är det alla fall och det kändes i hjärtat när syster ringde och berättade.
Det är ca ett halvår sedan som min katt drabbades och det drar så klart upp massa känslor nu.
 
Systers katt
 
Min katt
 
Nu är de små kattänglar som flyger omkring med sina vingar och leker tillsammans.

Kommentarer
Postat av: frida svensson

så sorgligt! det är så hemskt med husdjuren, när de försvinner. man förlorar ju en famljemedlem!

2015-01-15 @ 10:29:36
URL: http://www.cuntless-lux.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0