Sjuk

Efter allt stressande har jag dragit på mig en riktig förkylning. Hostar så jag nästan spyr och det känns som halsen ska gå av är väl trevligt, eller inte.
 
Igår hände nåt som var lite skrämmande. Jag kunde inte låsa upp min mobil. Jag måste ha haft min mobil i över ett år, kanske två och jag har alltid haft samma mönsterkod för att låsa upp den. Men igår kunde jag bara inte komma på det. Det var helt borta ur skallen hur jag skulle låsa upp mobilen. Det tog nog en halvtimme innan hjärnsläppet försvann och jag kunde låsa upp mobilen som tur var. Det kanske blir så när man är sjuk?
 
Snart ska jag sätta mig och plugga. Det går inte alls bra. Jag hatar funktioner. Matte är kul så länge jag fattar något och just nu fattar jag inte mycket. Suck..
Men det är bara att kämpa vidare. Ska passa på lite nu när jag har lugnt och ro också. M är och hälsar på en dagiskompis för första gången. Får se hur det går men det går nog bra. O har åkt iväg till min bror med sin mormor och morfar så nu har jag bara W kvar hemma.
 
Dags för funktioner nu då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0