Min fina hund

Spanar efter ekorren i trädet.
 
Ruskar av sig lite regnvatten.
 
Min fina hund och trevliga promenadsällskap. Nu har jag haft henne lite över en månad och tycker bara mer och mer om henne. Hon är världens snällaste hund. Kanske inte mot ekorrar och harar, för dom verkar hon vilja sätta tänderna i. Hon bryr sig inte heller speciellt om andra hundar, tittar bara lite nyfiket på dom. Så länge jag har haft henne har hon aldrig skällt åt en annan hund. Men flera har skällt åt henne men då kollar hon bara på dem och ser ut att undrar vad de är för fel på dom. Hon börjar även bli riktigt gosigt och det är så mysigt. Jag som alltid trott att hundar inte är speciellt gosiga.
 
Lite bilder från hundpromenader.
Lite sånt här är inget ovanligt.
 
Fin fullmåne fick jag se mycket av tack vare min vovve.
 
Ibland passar jag även på att plocka lite bär och tar med hem till M.
 
Vovve på språng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0