fina vovven

Så härser det ut innan promenaden. Då hoppar hon upp och vill bli kramad. O kramar gärna sin vovve. När det stod klart att jag skulle få henne så kände jag att jag inte alls ville ha hund längre. Vilket var jättekonstig då jag velat ha hund i flera år och även ångrade att jag inte tog med en hund direkt då min farbror dog. Han hade fem hundar och min syster tog en. Sen var jag ledsen för hundarnas skull och önskade att jag tagit med en. Men sen visade det sig att de som sa att de ville ha en hade ångrat sig. Så jag övertalade familjen att vi skulle ha henne och när de sagt ja ändrades mina känslor helt. Hela helgen kände jag att jag verkligen inte ville ha hund. Men O ville så gärna så jag kände att vi måste testa. Än så länge känns det faktiskt väldigt bra. Hon är otroligt snäll och fin.
Fina O med fina B.
 
Jag gillar min nya promenadkompis. Vi upptäcker fina platser tillsammans.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0