Morgonsvammel

God morgon
Idag är det första februari, tiden går fort. 
 
M är på bättringsvägen men inte helt bra än. Nu håller istället resten av familjen på att bli sjuk. Det är bara W som inte verkar ha blivit smittad. Pojken som längtar efter att bli sjuk för att slippa gå i skolan.
 
Min stackars älskling höll på att hosta ihjäl sig natt så han får nog ingen rolig dag på jobbet idag. Han kom hem från Tyskland i lördags, då han varit där på utbildning i några dagar med jobbet. Sista dagen var han ut och festa med chefen hela natten, kanske inte så smart när man redan är lite hängig. Själv trodde jag att jag skulle få feber igår kväll, men den verkar hålla sig borta. Jag har känt mig dålig hela helgen men idag är jag mest trött, än så länge.
 
Får se vad jag ska hitta på idag. M och O är hemma och hostar. Så det blir nog mycket vila för dom. Jag själv skulle behöva städa och rensa här hemma. Får se hur det blir med det, om jag vaknar till lite mer.
Jag har varit vaken i ca 2 timmar men kan knappt hålla ögonen öppna nu.
 
Oj vilket tråkigt inlägg de här blev. Men det är måndag morgon och jag har inte vaknat till liv än.
 
Även om det bara verkar bli en tråkig hemmadag idag så hoppas jag på att det kanske ändå händer något roligt och spännande idag. Man ska väl tänka positivt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0