Omringad av pälsrumpor

 
Det är skönt att bara kunna ligga i sängen och läsa när man är sjuk. Speciellt när man är omringad av pälsbollar. Den vita pälsen är hunden och den svarta på andra sidan är en kattrumpa.
 
Alla barnen är sjuka, fast pojkarna verkar vara på bättringsvägen. M vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Hon blev sjuk i fredag och hade högt feber både fredag och lördag och jätteont i kroppen. Söndag feberfri och ganska pigg. I måndags var hon lite småhängig och igår gnällig och hängig. I natt sov hon dålig och var gnällig och hängig på förmiddagen. Febern är tillbaka. Bara 38,0. Men ändå. Jag tycker att det är dags för den lilla damen att bli frisk nu. Själv känner jag mig bättre idag, lite hosta kvar, men det gör ganska ont att hosta så det undviker jag gärna.
 
Nu ser M på monster high och ritar samtidigt. Hon har fått lite ipren, som gör mirakelskillnad på henne. Själv ska jag fortsätta att läsa nu och mysa med pälsbollarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0