Jag har fått presenter

Min fina W har varit iväg till shoppingcentret med en kompis och kom hem med en påse som var till mig.
 
I den gömde det sig lite ljus. Jag blev jätteglad, älskar ju ljus. Speciellt det lila blev jag glad över för ett sånt hade jag funderat på att köpa själv. Funderar på att ha lila tema till bröllopet, fast sånt ska man kanske inte avslöja?
Jag blev alla fall jätteglad över mina ljus, det är så sällan jag får presenter.
 
Jag måste nog även ha varit extra snäll den dagen för sen kom pojkvännen med en present också. Fast jag hade väl beställt den själv, fast det var mest på skoj. Jag skickade iväg ett sms när han var på jobbet och sa att han kunde få köpa en sån låda åt mig i present om han ville, (med en blinkade smiley).
Blev väldigt förvånad sen att han gjorde det. Men han hade blivit så glad över sin matlåda som jag gjort åt honom. Den var tydigen supergod så han tyckte att jag förtjänande en present.
 
 
Det kändes nästan som julafton eller att jag fyller år. Två presenter på samma dag. Jag har snälla killar i min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0