Rastat min sjöjungfru

Idag har det varit sjukt varmt både ute och inne. M som varit inne i två dagar längtade ut och ville gå till poolen. Jag vet inte om det är lite tidigt men hon äter medicin och mår bra så det känns fel att hålla henne hemma.
 
Njuter av sommaren
 
 
Busungen
 
Vi var nog ute i lite över två timmar innan det var dags att gå hem och ta medicin. M verkade nöjd och glad och själv brände jag mig på ryggen. Jag hade smörjt in mig med solkräm men glömt ryggen, tänkte inte heller på att min klänning var väldigt urringad där bak. Men förhoppningsvis har jag lärt mig något. Tur att vi har kylbalsam hemma.
 
Nu ska jag roa mig med att städa katt toan och sen hoppas jag på att kunna sova. Det är fortfarande väldigt varmt men det sägs att det blir svalare och regn imorgon. Tråkigt men ändå ganska skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0