Nästan sommar och sista bvc-kontrollen

Jag älskar sommaren och värme. Det får gärna vara jättevarmt. Hoppas på en fin sommar. Även om det fortfarande är vår så känns det som att sommaren har smygstartat. Hoppas att det fortsätter så.
 
 
Plockar guld. Det finns väl inga bättre blommor än maskrosor när man är 5år.
 
 
Piratgolf kan man roa sig med soliga dagar.
 
Lite pappahjälp kan behövas ibland.
Lite glass behöver man i värmen.
Fast någon ville ha en piratklubba istället för glass.
 
Får se vad vi ska hitta på idag. Jag känner mig lite hängig hoppas att jag inte blir sjuk. M har varit på 5 och en halvårskontroll på bvc idag. Sista gången där sen tar skolan över när hon börjar förskoleklass i höst. Jag fattar inte att hon redan är så stor. Tiden går fort. Idag är hon ledig men ville följa med sin pappa till jobbet. Får se hur länge hon stannar. Hon fick en vaccination på bvc idag så det finns en risk att hon kanske blir lite dålig sen, men om jag minns rätt så brukar hon tåla vaccinationer ganska bra. Själv funderar jag på om jag ska ta mig ut i solen och gå och hämta ett paket. Jag minns inte vad jag beställt så det kan ju vara lite spännande.
 
Ha en bra dag alla och hoppas att vi slipper regn och kyla.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh ja, tiden går så fort... En sommar till, sen skola!

2016-05-23 @ 13:17:48
URL: http://www.soapbar.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0