Farsdag

Idag har vi  firat farsdag lite smått. Älsklingen firades tillsammans med  våra pappor. Fira på två ställen  räcker. Tre blir lite väl mycket. 
Fyrbarnspappan som inte gillar att vara med på bild.
 
Eskilstuna berömda godisarna. Den innehåller bara godis och är väldigt god.
 
Vi fick även gott fika hemma hos älsklingens föräldrar men där hade jag  en arg bebis att ta hand om så det blev inga bilder.
 
Nu sover alla  hemma utom jag. Det brukar vara så att så fort jag lägger mig så vaknar min bebis så nu vågar jag  inte lägga mig. Sömnen är inte direkt den bästa med en  bebis hemma men jag ska nog överleva den här  bebisperioden också. 
Min sötnos
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0